حلقه شنا زیربغل کودک سبز اینتایم

intime yt-225L Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغل کودک سبز اینتایم بهترین گزینه برای مسافرت و گردش در فصول گرم سال است که امکان قرار گیری کودکان در محیط های آبی در کنار والدین را برقرار می سازد و می توان بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد. این محصول از جنس باکیفیت تشکیل شده است که وزن کمی را ایجاد می کند تا هم استفاده از آن توسط کودکان آسان گردد و هم بتوان در مسافرت و گردش آن را به همراه داشت. بدنه در حالت تخلیه از باد تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون مشکل و دشواری برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. رنگبندی متنوع شامل محصول شده است که افراد می توانند نسبت به انتخاب رنگ مورد علاقه کودکان اقدام کنند و گزینه ای مناسب را وارد سبد خرید خود نمایند. 

خرید حلقه شنا زیربغل کودک سبز اینتایم جدیدحلقه شنا زیر بغلی کودک نسل جدید حلقه شنا مناسب رده سنی زیر سه سال می باشد که ایجاد تعادل در سطح آب می کند و می تواند برای کودکان استاندارد ترین حالت ممکن باشد. این محصول با مقدار کمی باد راه اندازی می شود که جهت راه اندازی آن تنها به یک پمپ باد دستی ساده نیاز است. به این ترتیب در کم ترین زمان و به روشی آسان می توان محصول را برای استفاده کودکان آماده کرد و برای آن ها شرایط دلخواهی را ایجاد نمود که در این صورت تفریحات آبی در کنار والدین را تجربه کنند و ایمنی لازم را نیز داشته باشند. از آن جایی که محصول ساخت شرکت اینتایم می باشد می توان از نظر کیفیت و ضخامت بدنه اطمینان کامل را داشت و نسبت به خرید آن اقدام کرد. علاقه مندان تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اصلی اینتکس ایران که شامل محصولات بادی متنوع می باشد حلقه شنا زیربغل کودک سبز اینتایم را با قیمت مناسب سفارش دهند.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...