حلقه شنا زیربغل کودک آبی اینتایم

intime yt-225L Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغل کودک آبی اینتایم به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی در حال حاضر شناخته می شود که دارای محبوبیت زیاد نیز می باشد و می توان نسبت به خرید آن برای فرزندان خود اقدام کرد. ساختار این محصول جدید است و ایمنی زیادی را ایجاد می کند تا به راحتی امکان حضور کودکان زیر سه سال در محیط های آبی به وجود آید و بتوانند لحظات خوشی را کسب نمایند. این محصول بی نظیر با بدنه ای که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است ایجاد طول عمر کرده است و بدنه ای غیر قابل نفوذ را شامل شده است که با وجود غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت حالت بی وزنی و شناور خود را خواهد داشت و بر روی سطح آب قرار می گیرد. به این ترتیب ایجاد تعادل در زمان استفاده می کند و کودکان را در سطح آب نگه می دارد. 

فروش حلقه شنا زیربغل کودک آبی اینتایم جدیداین محصول مانند حلقه ای می باشد که از یک سو جدا شده است. زمان استفاده از محصول بست موجود در بخش باز شده در حلقه شنا باز می شود و می توان آن را به دور کودک قرار داد و سپس محل را بست و در نهایت مورد استفاده کودکان قرار داد. این محل برای آسان بودن استفاده از محصول توسط کودکان زیر سه سال طراحی شده است تا کنترل آن ها نیز آسان شود و بتوان با خیالی آسوده از تفریحات مهیج آبی بهره مند شد. حلقه شنا مد نظر به رنگ آبی طراحی شده است که برای کودکان جذابیت دارد و می توان آن را محصولی پسرانه نیز معرفی کرد. وزن کم بدنه و قابلیت حمل آسان سبب شده است که بتوان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت تمایل نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. به جهت انتخاب و خرید حلقه شنا زیربغل کودک آبی اینتایم تنها می توان به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه کرد.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...