حلقه شنا زیربغلی نوزاد صورتی اینتایم

intime yt225 Pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغلی نوزاد صورتی اینتایم از سری محصولات برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتایم است و با طراحی زیبا و خاص توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. این محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در صورت تمایل در مسافرت و گردش مورد بهره برداری قرار داد و برای کودکان در رده سنی زیر سه سال امکان حضور در محیط های آبی را به وجود آورد. با این شرایط بهترین گزینه برای ایجاد تعادل در سطح آب های آرام است که برای کودکان جذابیت زیادی دارد و می تواند لحظات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد تا در موقعیت استاندارد بتوانند سازگار ترین حالت ممکن را کسب کنند. 

قیمت خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد صورتی اینتایم جدیدایجاد تعادل در سطح آب برای کودکان امری لازم و ضروری است به طوری که سبب جلوگیری از بروز مشکل می شود و می تواند آن ها را بر روی سطح آب حفظ کند. به این ترتیب خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود تا برای فرزندان خود شرایط لازم جهت داشتن تفریحات آبی در فصول گرم سال را ایجاد کنند و بهترین روز ها را سپری نمایند. حلقه شنا مد نظر طراحی استاندارد دارد تا بتوان به دور کمر کودکان قرار داد تا آن ها را احاطه کند. به این ترتیب در زیر بغل آن ها قرار می گیرد و با داشتن وزن کم و قابلیت شناور ماندن در سطح آب می تواند کودکان را نیز شناور کند تا حضور در محیط های آبی برای آن ها استاندارد و ایمن باشد. با داشتن این محصول کودکان می توانند در کنار والدین خود در محیط هایی مانند استخر و سایر آب های آرام حضور داشته باشند و از شرایط بهره کافی را ببرند. انتخاب و خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد صورتی اینتایم با کیفیت بالا و قیمت مناسب و داشتن رنگبندی متنوع تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران میسر می شود.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...