حلقه شنا زیربغلی نوزاد سبز اینتایم

intime yt225 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغلی نوزاد سبز اینتایم از سری محصولات مناسب برای مسافرت و گردش است که با وجود بدنه تاشو و کمجا می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند و شرایط لازم جهت حضور آن ها در محیط های آبی را تشکیل دهد. این محصول بی نظیر از آن جایی که دارای بدنه ای ضخیم می باشد قابلیت غیر قابل نفوذ بودن دارد و آب و رطوبت را به بدنه وارد نمی کند تا در نتیجه حالت شناور و معلق خود را داشته باشد و بتواند کودکان را نیز شامل تعادل نماید. مخاطبان اصلی این محصول کودکان در رده سنی زیر سه سال می باشند که برای حضور در محیط های آبی نیاز به تعادل دارند در نتیجه با استفاده از این محصول خاص که طراحی ساده نیز دارد و به راحتی استفاده و بهره برداری می شود می توانند لحظات خوشی را کسب کنند و از این لحظات لذت ببرند.

فروش حلقه شنا زیربغلی نوزاد سبز اینتایم جدید رنگبندی متنوعی که شامل این محصول شده است سبب می شود تا کودکان به انتخاب هر یک از محصولات مورد علاقه خود بپردازند و بتوانند در طی سال های زیاد از محصولی محبوب با رنگ دلخواه لذت ببرند در نتیجه پر فروش می باشد و می توان با داشتن آن بهترین تفریحات آبی را برای رده سنی زیر سه سال رقم زد. استفاده از این محصول آسان می باشد و به راحتی به دور کمر کودکان قرار می گیرد. برای سهولت در استفاده از محصول حلقه شنا در قسمتی باز می باشد تا به راحتی به دور کمر کودکان کشیده شود و آن را احاطه کند و در نهایت بتواند با وجود بست به هم متصل شود و در محل ثابت بماند. به این ترتیب تعادل لازم برای حضور کودکان در محیط های آبی رقم می خورد و می توانند در طی ساعات طولانی از حضور در آب لذت ببرند. کسانی که قصد خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد سبز اینتایم را دارند می توانند از طریق سایت اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...