حلقه شنا زیربغلی نوزاد آبی اینتایم

intime yt225 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغلی نوزاد آبی اینتایم به جهت ایمنی در محیط های آبی برای کودکان در رده سنی زیر سه سال تولید شده است که در طراحی آن خصوصیات منحصر به فردی وجود دارد تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و بهترین اوقات را کسب کرد. این محصول بی نظیر که دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که ضخامت زیادی را تشکیل می دهد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن است توانسته برای استفاده در محیط آب های آرام مانند استخر مد نظر قرار گیرد تا کودکان نیز در کنار والدین خود مشغول تفریحات آبی شوند و بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند. با این وجود است که حلقه شنا مد نظر توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و جزو محصولات پر فروش با بدنه ای باکیفیت می باشد که می تواند تعادل لازم جهت قرار گیری در محیط های آبی را برای کودکان رقم بزند.

خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد آبی اینتایم جدید این محصول بی نظیر دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که با این وجود می توان انتخاب و خرید گزینه دلخواه را انجام داد و محصولی متناسب با سلیقه و روحیات کودکان را برای آن ها ارائه داد. محصول مورد نظر دارای وزن کم می باشد و با قابلیت حمل آسان در مسافرت و گردش همراه افراد خواهد بود تا در صورت مساعد بودن شرایط بتوان نسبت به استفاده کردن از این محصول بی نظیر اقدام کرد. بدنه غیر قابل نفوذ می باشد و در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت دارد. در نتیجه گزینه ای مناسب برای استفاده در طی سال های زیاد می باشد که می توان آن را به راحتی راه اندازی کرد و از آن بهره مند شد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد آبی اینتایم را دارید می توانید به نمایندگی اصلی اینتکس ایران مراجعه کرده و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...