حلقه شنا بادی Wavy Dreams آبی

intex 59256 Wavy Dreams Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان

حلقه شنا بادی Wavy Dreams آبی طرح هایی مانند موج بر روی بدنه خود دارد که چاپی و بدون تغییر می باشد و می تواند بدون پس دادن رنگ برای سال های زیاد استفاده از حلقه شنا بادی بر روی آن باقی بماند. حلقه شنا بادی دارای دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که تعادل زیادی ایجاد می کند و همچنین جهت حفظ افراد بر روی بدنه می شود. در نتیجه می توان از مزیت داشتن این محصول استفاده کرد و بهترین موقعیت را کسب کرد و از داشتن آن در محیط های آبی و در زمان رفتن به گردش و مسافرت بهره مند شد. حلقه شنا بادی دارای بدنه ای استاندارد و محکم می باشد که افراد می توانند آن را مورد استفاده کودکان برای استفاده طولانی مدت قرار دهند و همچنین شاهد تغییر حالت در آن نشوند. 

خرید حلقه شنا بادی Wavy Dreams آبی ارزاناین محصول با بدنه ای که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است ضخامت زیادی را ایجاد کرده است و جزو محصولات غبر قابل نفوذ می باشد تا بتوان آن را در محیط های آبی جهت استفاده کودکان قرار داد و برای آن ها شرایط داشتن تعادل را برقرار ساخت. حلقه شنا بادی وزن کمی دارد و به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد. همچنین دارای رنگبندی جذاب نیز می باشد تا علاقه مندان نسبت به خرید آن اقدام نمایند. علاوه بر این موارد محصولی با قابلیت راه اندازی آسان می باشد که به وسیله پمپ باد راه اندازی آن صورت می گیرد و می توان در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده و بهره برداری نمود. در زمان نیاز نداشتن به محصول نیز جمع آوری آن در کم ترین زمان انجام می شود و مشکلی را برای استفاده کنندگان ایجاد نخواهد کرد. کسانی که تمایل به انتخاب و خرید حلقه شنا بادی Wavy Dreams آبی دارند تنها با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانند اقدام به خرید کنند.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی  آبی و زرد
 وزن 441 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 9 سال 
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...