حلقه شنا بادی Timeless رنگارنگ دستگیره دار

intex 56269 Timeless colorful

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

حلقه شنا بادی Timeless رنگارنگ دستگیره دار ارزان و با کیفیت در اختیار علاقه مندان به تفریحات آبی قرار می گیرد و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. به طوری که دارای طراحی زیبا نیز می باشد و بدنه ای ضخیم برای استفاده طولانی مدت را تشکیل داده است. این محصول از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می تواند سازگاری زیاد با طول عمر بالا را رقم بزند. همچنین دارای استاندارد های لازم است تا افراد بتوانند آن را در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و در صورت تمایل نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

قیمت خرید حلقه شنا بادی Timeless رنگارنگ دستگیره دار جدید حلقه شنا بادی برای ایجاد تعادل در سطح آب ساخته شده است که برای کسانی که توانایی حضور در آب را ندارند بهترین گزینه می باشد. اما به طور کلی سبب تشکیل بهترین تفریحات مهیج آبی می شود تا علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه مشکل و محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از آن لذت ببرند. طرح رنگی این محصول بدون تغییر می باشد و در محیط آبی بدون پس دادن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در زمان استفاده در معرض تابش خورشید نیز دچار تغییر حالت نمی شود و می تواند ظاهری زیبا و خاص و ثابت را داشته باشد. به همین خاطر است که با طول عمر بالا و سازگاری زیاد با عوامل محیطی در اختیار علاقه مندان می باشد و می توان از آن لذت برد و در مسافرت و گردش به بهره مندی از این محصول اقدام کرد. حلقه شنا بادی وزن کمی دارد و به راحتی راه اندازی می شود. وزن کم آن سبب آسان شدن شرایط برای حمل و جا به جایی می شود و می توان به راحتی به وسیله انواع پمپ باد آن را راه اندازی نمود. کسانی که تمایل به داشتن حلقه شنا بادی Timeless رنگارنگ دستگیره دار دارند می توانند محصول را از سایت اینتکس ایران خریداری نمایند.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 830 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپندارد
 برنداینتکس
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...