حلقه شنا بادی کودک bestway 36306

bestway 36306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک bestway 36306 محصولی است که در دو طرح مختلف تولید و عرضه شده است و از نظر نوع طراحی و ظاهر به گونه ای شکل گرفته که مشتریان می توانند با توجه به جذابیت فوق العاده ای که این کالا دارد با خیالی راحت خرید آن را برای فرزندان خود انجام دهند. اگر در تصاویر این محصول نیز دقت کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طرحی برگرفته از فلامینگو و همین طور قو می باشد و در واقع شرکت بست وی با این کد سعی کرده تا دو محصول متفاوت را روانه بازار کند و همین ویژگی باعث شده تا شما بتوانید یکی از این دو محصول را در هنگام خرید برای کودک خود برگزینید. ابعاد این حلقه شنا به گونه ای شکل گرفته است که برای فرزندان سنین 3 تا 6 سال ایده آل بوده و با خیالی راحت می توانید فرزند خود را درون این محصول قرار داده و نگران ایمنی فرزند خود نباشید.

حلقه شنا بادی کودک bestway 36306

علاوه بر این ها حلقه شنا بادی کودک bestway 36306 فوق العاده با کیفیت است به گونه ای که با ضخامت بسیار زیاد و از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و عرضه شده است که سبب شده تا با آسودگی خاطر بتوانید از این محصول دیدنی استفاده کنید. هم چنین راه اندازی این کالا هم کاری ساده و آسان می باشد که شما می توانید با تهیه یک عدد پمپ باد به صورت مجزا در ساده ترین حالت ممکن این محصول را باد نموده و از آن بر روی آب های آرام استفاده کنید. رنگ های شاد و جذاب استفاده شده در این محصول در کنار رعایت نکات ریز طراحی همگی از خصوصیات فوق العاده این محصول زیبا به شمار می رود. با توجه به این توضیحات امکان خرید حلقه شنا بادی کودک برای شما از طریق فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران فراهم می باشد.

حلقه شنا بادی کودک bestway 36306

نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 260 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ-----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ساحل نظری

از نظر کیفتی خوب هستن؟

227 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

بله برند بست وی هست و کیفیت خیلی خوبی داره

227 روز پیش ارسال پاسخ