حلقه شنا بادی کودک مدل لاستیک

Intex 59252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک مدل لاستیک را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. چرا که خرید آن به ساده ترین حالت ممکن انجام می شود و از آن جایی که برند و اصل است برای استفاده در طی طول عمر بالا در نظر گرفته می شود. این حلقه شنا را می توان برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه دارای قطر استاندارد برای استفاده این رده سنی می باشد و می تواند توسط آن ها به کار گرفته شود. در نتیجه بهترین شرایط را در طول عمر بالا ایجاد می کند که به نوبه خود مزیت بزرگی به حساب می آید. حلقه شنا بادی طرح چاپی و ثابت بر روی خود دارد که در گذر زمان و استفاده طولانی مدت دچار خرابی و تغییر رنگ نمی شود.

حلقه شنا بادی کودک مدل لاستیک در نتیجه ظاهر محصول نیز ثابت و بدون تغییر است و زیبایی زیادی را ایجاد کرده است. طرح لاستیک که رویه محصول را احاطه کرده است با ساختار گرد آن تناسب دارد و به نوعی تشابه با لاستیک را افزایش می دهد. کودکان برای داشتن تعادل لازم بر روی سطح آب و جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب از حلقه شنا بادی استفاده می کنند و تایم طولانی را از آن بهره مند می شوند. اگر شما نیز قصد خرید حلقه شنا بادی کودک مدل لاستیک را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با ضمانت اصل بودن کالا و مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

حلقه شنا بادی کودک مدل لاستیک

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
ظرفیتیک نفره
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن-
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب سنین +9
وزن بسته بندی 250 گرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...