حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح هاوایی

intex 59230 Hawaii

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
110,000
88,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح هاوایی بهترین حلقه شنایی است که با بدنه بادی می تواند لحظات خوشی را برای کودکان رقم بزند. این محصول دارای طراحی بی نظیر و زیبا است به طوری که رنگ های شاد بر روی آن قرار گرفته است و در نتیجه مورد پسند عده زیادی از افراد قرار می گیرد. این محصول سازگار و منحصر به فرد با بدنه ای مقاوم و ضخامت زیاد توانسته بدون درز و شکاف برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار گیرد و در محیط های آبی اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزند. با توجه به این که محصول برای رده سنی کودک می باشد وزن کمی دارد تا به راحتی توسط آن ها استفاده شود. همچنین دارای قابلیت ضد حساسیت بودن می باشد تا با استفاده کودکان آن ها را دچار مشکل نکند و در نهایت بتوان بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن لذت برد.

 کسانی که به مسافرت و گردش در فصول گرم سال می روند می توانند این محصول را به منظور داشتن تفریحات مهیج آبی خریداری کنند که در نتیجه دچار هیچ مشکلی نشوند و بتوان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. کودکان با وجود این محصول در محیط های آبی ایمنی و تعادل خود را دارند و در نهایت می توانند بدون برهم خوردن تعادل و مشکل و آسیب بر روی سطح آب قرار گیرند و در محیط های آبی باشند. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و طرفداران زیادی دارد که با قیمت مناسب می توان آن را خریداری کرد. حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح هاوایی برند و اصل است که کیفیت بالایی دارد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول منحصر به فرد و خاص از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمود.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...