حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح ماهی

intex 59230 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
90,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح ماهی برای استفاده رده سنی کودک جهت حضور در محیط آب های آرام می باشد که ساختاری استاندارد با بدنه مقاوم دارد و می توان از داشتن آن بهره مند شد. طراحی این محصول به گونه ای است که به راحتی مورد استفاده کودکان قرار گیرد و آن ها را دچار مشکل نکند. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای ترکیبی از بهترین بدنه و مواد اولیه می باشد که سازگاری دارد و با داشتن ضخامت زیاد و طول عمر بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. بدنه ضد حساسیت محصول همواره سازگار با کودکان است و می تواند نیاز آن ها به داشتن یک حلقه شنا تفریحی در محیط های آبی را پاسخ بدهد.

 با این وجود است که فروش بالایی دارد و به راحتی می توان از وجود این محصول منحصر به فرد لذت برد. حلقه شنا بادی طراحی ویژه ای دارد و افراد را به سمت داشتن تفریحات استاندارد و ایمن سوق می دهد. با این وجود است که استاندارد ترین حالت ممکن پدیدار می شود تا کودکان در این چارچوب استاندارد به تفریحات مهیج آبی دست پیدا نمایند. حلقه شنا بادی کودک بدنه ای کوچک و کمجا دارد. به طوری که می توان با خیالی آسوده آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در صورت رسیدن به محل نسبت به باد کردن و راه اندازی محصول نیز اقدام کرد. به این ترتیب با خرید حلقه شنا بادی پمپ باد نیز خریداری می شود و می تواند برای کودکان جذابیت داشته باشد و لذت بخش بوده باشد. چنانچه تمایل به خرید حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح ماهی دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...