حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح بستنی

Intex 59230 Ice cream

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح بستنی بهترین گزینه جهت حضور کودکان در محیط های آبی می باشد که تفریحات مهیج آبی را رقم می زند و می تواند در ایمن ترین حالت ممکن برای آن ها روزی شاد و تابستانه را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر از آن جایی که دارای وزن کم می باشد قابلیت استفاده آسان دارد و می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش به همراه داشت و در نهایت توانست شرایط دلخواهی را ایجاد کرد. کودکان با این محصول قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارند و تعادل لازم را نیز کسب می کنند تا از واژگون شدن به داخل آب جلوگیری نمایند و بتوانند ساعات خوشی را کسب کنند.

خرید حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح بستنی ارزان زیبا حلقه شنا بادی کودک دارای طرح های چاپی بدون تغییر در ظاهر مناسب استفاده در استخر می باشد که شامل آب های آرام بوده است و در فصول گرم سال افراد تمایل به حضور در داخل آن دارند. به این ترتیب کسانی که به دنبال تهیه یک محصول بی نظیر می باشند تا فرزندان خود را در داخل آب قرار دهند و برای آن ها ایجاد تفریحات مهیج آبی نمایند می توانند این حلقه شنا را خریداری کرده و ساعات خوشی را سپری کنند و برای رده سنی کودک ایمن ترین حالت ممکن را ایجاد سازند. طرح های چاپی در اثر حضور طولانی مدت در داخل آب تغییر پیدا نمی کند و دچار پس دادن رنگ نیز نمی شود و می تواند با ظاهری زیبا و ثابت برای استفاده در طول سال های زیاد در اختیار علاقه مندان باشد. کسانی که به دنبال انتخاب این محصول هستند می توانند محصول را با کیفیت اصل اینتکس سفارش دهند که ساخته شده از بهترین مواد اولیه است و میزان سازگاری زیاد با محیط ایجاد می کند. خرید حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح بستنی از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...