حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح آناناس

intex 59230 Pineapple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
110,000
90,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح آناناس محصولی کمجا و سبک است که جزو ساده ترین محصولات بادی برای تفریحات آبی می باشد به طوری که در تمامی مسافرت ها و گردش ها به همراه افراد قرار می گیرد و می تواند مورد استفاده آن ها باشد. با توجه به مزیت های موجود در این محصول کسانی که به دنبال تهیه وسایل بازی برای کودکان در محیط های آبی می باشند می توانند این حلقه شنا با طراحی زیبا و خاص را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایند و در نهایت بهترین اوقات را کسب کنند. بدنه ضخامت زیادی دارد و آب به داخل آن نفوذ نمی کند و همچنین از قابلیت های مختلف نظیر ضد حساسیت بودن نیز برخوردار می باشد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از وجود این محصول منحصر به فرد لذت برد.

 قابلیت ها و مزیت های مختلف محصول سبب جذب مخاطب می شود و می تواند کاربرد این محصول را آسان تر و بهتر کند. با این وجود است که حلقه شنا بادی برای کودکان بهترین گزینه به حساب می آید که با قیمت ارزان خریداری می شود و می تواند تفریحات مهیج آبی را رقم بزند. حلقه شنا بادی ابعاد کوچکی دارد تا برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد و ایمنی آن ها در زمان حضور در محیط های آبی را ایجاد می کند و می تواند مورد استفاده آسان قرار گیرد. هر یک از علاقه مندان به داشتن این محصول منحصر به فرد می توانند با پرداخت هزینه کم حلقه شنا بادی کودک قطر 51 طرح آناناس را خریداری کنند که کیفیت بالا دارد و می توان با خیالی آسوده آن را برای استفاده در مسافرت و گردش از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرد.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...