حلقه شنا بادی کودک طرح کیتی

intex 56210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح کیتی محصولی با قطر 61 سانتی متر می باشد که قطعا می تواند یک گزینه فوق العاده برای دختران و کودکان به شمار رود. این محصول به صورت گرد و زیبا طراحی شده است که بر روی آن نیز شما می توانید طرح انیمیشن کیتی و این شخصیت محبوب دخترانه را مشاهده کنید که با بهره گیری از رنگ صورتی و زیبایی که دارد بهترین انتخاب برای دختران خواهد بود. این حلقه شنا برای کودکان سنین 6 تا 10 سال قابل استفاده خواهد بود و با خیال راحت می توانید با حفظ تعادل بر روی آب لذت یک تفریح آبی فوق العاده را تجربه کنید. هم چنین کمپانی اینتکس بسته بندی بسیار زیبایی هم برای این محصول در نظر گرفته است که بسیار شاد و خلاقانه خواهد بود.

خرید حلقه شنا بادی دخترانه طرح کیتی

از نظر وزن نیز این محصول در داخل بسته بندی تنها 100 گرم وزن دارد که نشان می دهد جا به جایی و حمل و نقل حلقه شنا بادی کودک طرح کیتی قبل از راه اندازی کاری ساده و آسان خواهد بود و به راحتی امکان پذیر می باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بهره مندی از یک عدد دریچه باد بر روی این محصول می باشد که از طریق این دریچه شما می توانید به سادگی محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. جنس PVC در کنار ضخامت خوبی که این محصول دارد نیز از دیگر ویژگی های خوبی است که کمپانی اینتکس برای تولید این محصول در نظر گرفته است. هم چنین شما با خیالی راحت می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول با بهترین قیمت از سایت فروشگاه اینتکس ایران زده و در سراسر کشور در اسرع وقت این محصول را تحویل بگیرید.

فروش حلقه شنا بادی کودک طرح کیتی اینتکس ارزان

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...