حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تنبل

intex 59220 Sloth

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
290,000
215,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تنبل فانتزی ترین حلقه شنا بادی برای رده سنی سه تا شش سال می باشد که زیبایی خاصی دارد به طوری که در نظر کودکان بهترین گزینه محسوب می شود و می توان از داشتن آن لذت برد. حلقه شنا بادی محصولی سبک و کمجا است که ابعاد کوچکی دارد و به راحتی حمل و جا به جا می شود. این محصول گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش است که با قرار گیری در کنار سایر وسایل مسافرتی توانسته در مواقع لازم بهترین شرایط را ایجاد سازد تا کودکان از وجود آن لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند شوند. 

خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تنبل ارزانحلقه شنا بادی مخصوص کودکان از قطر مناسب با توجه به جثه آن ها برخوردار می باشد که برای ایجاد تعادل بر روی سطح آب انتخاب و خریداری می شود و می تواند تعادل کودکان را برای حضور در محیط های آبی ایجاد کند. لذت داشتن مسافرت و گردش به وسیله این محصول برای کودکان موجود است تا بتوانند در تایم طولانی در محیط آب های آرام حضور داشته باشند و ایمنی لازم را نیز داشته باشند و به داخل آب فرو نروند. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و توانسته جذاب ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. حلقه شنا بادی کودک ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا ضخامت ایجاد شود و تمامی سازگاری های لازم نسبت به استفاده از آن در محیط آبی ایجاد شود و بتوان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. به وسیله این محصول شنا و تفریحات آبی برای کودکان آسان می شود و بدون هر گونه مشکل می توانند از حضور در محیط های آبی لذت ببرند. انتخاب و خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تنبل تنها با مراجعه به سایت اینتکس ایران و ورود به دسته بندی حلقه شنا بادی انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...