حلقه شنا بادی کودک طرح ساحلی

intex 59242 saheli

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
175,000
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح ساحلی یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس است که با داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای افراد بهترین گزینه باشد. حلقه شنا بادی کودک طراحی ویژه ای دارد و سعی در آن دارد که افراد را در موقعیت استاندارد و با تعادل به تفریحات آبی مشغول کند. کودکان دارای عدم تعادل در چنین محیط هایی می باشند که به دلیل ایجاد تعادل لازم از حلقه شنا بادی استفاده می شود تا کودکان مجذوب شوند و بتوان از آن بهره کافی را برد. این محصول منحصر به فرد ترکیبی از بهترین مواد اولیه با جنس پی وی سی می باشد که طرح های چاپی بر روی آن قرار گرفته است و در نهایت می تواند زیبایی ظاهری زیادی را نیز ایجاد نماید. وزن بدنه کم است تا کودکان به راحتی از آن استفاده کنند. 

همچنین قابلیت راه اندازی آن آسان بوده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن اقدام نمود. حلقه شنا بادی کودک رنگبندی متنوع نیز دارد که مورد علاقه رده سنی کودک می باشد و آن ها را مجذوب خود می کند. از این محصول برای ایجاد تعادل در کودکان استفاده می شود که در محیط آب های آرام کاربرد دارد و افراد می توانند در استخر نیز در کنار والدین آن را مورد استفاده قرار دهند. بدنه ضد حساسیت محصول ایجاد سازگاری لازم برای این رده سنی کرده است که می توان بهترین اوقات را از آن به دست آورد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید ارزان حلقه شنا بادی کودک طرح ساحلی می باشند به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنند.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...