حلقه شنا بادی کودک طرح اقیانوسی بنفش

intex 59242 Ocean Purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک طرح اقیانوسی بنفش جدید ترین محصول موجود در دسته بندی حلقه شنا بادی می باشد که برای کودکان طراحی شده است که دارای استاندارد های لازم بوده است و می توان با رنگبندی و طراحی زیبا و خاص مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گیرد. حلقه شنا بادی با داشتن طرح های چاپی بر روی خود توانسته نظر کودکان را جلب کند و جزو جذاب ترین محصولات کودکان باشد که طرح های فانتزی بر روی آن قرار دارد و با داشتن رنگ روشن و شاد برای آن ها کاربرد دارد. حلقه شنا بادی مد نظر بدون پس دادن رنگ به محیط و از بین رفتن طرح های رویه برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد دارد و می توان از وجود آن بهره مند شد. 

خرید حلقه شنا بادی کودک طرح اقیانوسی بنفش جدیددر این صورت یکی از کاربردی ترین گزینه ها برای مسافرت و گردش است که در محیط آب های آرام بدون هر گونه عیب و نقص برای افراد مزیت های زیادی را به دنبال خواهد داشت. با این وجود است که مورد مد نظر را می توان به همراه خود در مسافرت و گردش داشت تا در صورت نیاز به استفاده از آن نسبت به راه اندازی به وسیله پمپ باد اقدام کرد و شرایط خوبی را تجربه نمود. با توجه به داشتن مزیت های زیاد به دلیل وجود بدنه غیر قابل نفوذ و وزن کم و قابلیت شناور ماندن بر روی سطح آب افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند تا فرزندان خود را در استخر قرار دهند و موجب ایجاد تعادل در آن ها شوند به طوری که در داخل آب فرو نمی روند و می توانند تمامی سازگاری های لازم را داشته باشند و در شرایط ایمن و استاندارد به بهره مندی از این موقعیت بپردازند. کسانی که به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند می توانند حلقه شنا بادی کودک طرح اقیانوسی بنفش را از فروشگاه اینتکس ایران و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 138 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 دستگیره ندارد
 پمپ ندارد
 رده سنی 6 تا 10 سال
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...