حلقه شنا بادی کودک طرحدار Intex 59266

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرحدار Intex 59266 یکی دیگر از سری تولیدات مهیج و جذابی است که شرکت اینتکس برای کودکان این محصول را تولید و عرضه کرده است. این محصول همان طور که در تصاویر قابل مشاهده است با بهره گیری از طراحی فانتزی و شیک و برگرفته از انیمیشن های محبوب هالیوودی طراحی و ارائه شده است که قطعا برای کودکان می تواند محبوب و جذاب باشد. رنگ اصلی این محصول آبی می باشد و به صورت کاملا شیک و خاص شما می توانید این جلوه و کنار هم قرار گرفتن رنگ های مختلف را مشاهده کنید که از خصوصیات مهم این حلقه شنا بادی به شمار می رود. علاوه بر این ها شما این مزیت را هم در اختیار دارید که به سادگی به وسیله یک عدد پمپ باد و یا حتی با دهان و پمپ های کوچک این محصول را راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید.

حلقه شنا بادی کودک طرحدار Intex 59266 | اینتکس ایران

حلقه شنا بادی کودک طرحدار Intex 59266 مناسب برای استفاده کودکان بالای سه سال می باشد و با توجه به قطر نسبتا بزرگی که دارد قطعا می توانید با خیال راحت از آن بر روی آب های آرام استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این محصول وزن بسیار کمی دارد و در یک باکس کوچک سلفونی ارائه شده است که خود کودک هم می تواند به بهترین شکل ممکن آن را حمل و جا به جا کند. علاوه بر این ها این کالا از بدنه ای ضخیم طراحی و ارائه شده است که قطعا بدون نگرانی از بابت افت کیفیت و یا سوراخ شدن سریع محصول می توانید از آن بهره مند شوید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این حلقه شنا بادی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید حلقه شنا بادی کودک طرحدار | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...