حلقه شنا بادی کودک دزدان دریایی Intex 59242

Intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
114,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک دزدان دریایی Intex 59242 بهترین گزینه برای آموزش دادن ورزش شنا به کودکان می باشد و برای آن ها در محیط های آبی ایجاد ایمنی و آرامش می کند. در نتیجه می توان آن را برای رده سنی کودک تهیه نمود و امکان داشتن تفریحات آبی مهیج را برای این رده سنی مهیا ساخت. بدنه از ترکیب رنگ به خصوص تشکیل شده است و همچنین دارا طراحی فانتزی با طرح های کارتنی می باشد به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند. علاوه بر ظاهری زیبا و فانتزی که متناسب با سلیقه کودکان است بدنه نیز در نهایت کیفیت طراحی و تولید شده است و می تواند به جهت استفاده در طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد. در نتیجه طول عمر بالایی دارد و برای استفاده کودکان مختلف سازگاری های لازم را دارا می باشد.

خرید حلقه شنا بادی کودک دزدان دریایی ارزان

بدنه ضد حساسیت است تا با استفاده کودکان آن ها را دچار مشکل نسازد و بتواند با خیالی آسوده برای آن ها موقعیت دلخواهی را ایجاد نماید. از سوی دیگر این محصول منحصر به فرد و خاص دارای بدنه ای بدون ایجاد رنگ پریدگی می باشد و طرح های چاپی که بر روی آن قرار گرفته است ثابت و بدون تغییر خواهد بود. در نتیجه تمامی امکانات لازم به جهت داشتن زیبایی ظاهری و مناسب بودن برای رده سنی کودکان را دارا می باشد و می تواند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند. حلقه شنا بادی وزن کمی دارد و با داشتن بدنه توخالی می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. همچنین به آسانی نیز راه اندازی می گردد و می تواند برای استفاده آماده شود. افرادی که تمایل به خرید حلقه شنا بادی کودک دزدان دریایی Intex 59242 دارند قادر به خرید آن با قیمت مناسب از فروشگاه ایران اینتکس می باشند.

قیمت حلقه شنا بادی کودک طرح دزدان دریایی اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...