حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن

Intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36%
240,000
155,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن از سری محصولات جذاب اینتکس است که با بدنه منحصر به فرد و ضخیم برای استفاده علاقه مندان آماده شده است. این محصول زیبایی ظاهری دارد و می تواند در نظر کودکان جذاب محسوب شود. به همین خاطر است که با قیمت مناسب جزو پر فروش ترین وسایل بادی شده است که افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. این حلقه شنا بدنه بادی و تو خالی دارد و از وزن کم برخوردار می باشد. از این رو استفاده آن توسط کودکان آسان و راحت خواهد بود. با توجه به این مطالب طرح ارائه شده از این حلقه شنا بادی مورد تایید علاقه مندان بوده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. کودکان قادر به داشتن این محصول در محیط هایی مانند استخر و دریا می باشند.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن اما باید توجه داشت که در زمانی که دریا آرام است از این محصول استفاده شود. زیرا مواج شدن آب باعث برهم خوردن تعادل لازم در زمان قرار گیری بر روی آب می شود و به داخل آن فرو خواهد رفت. بدنه بی وزن و تو خالی است و به راحتی توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه یکی از پر استفاده ترین وسایل بادی برای تفریحات آبی خواهد بود و برای آن ها مطلوب می باشد. بدنه این حلقه شنا بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید شده تا شما از طول عمر بالای این محصول آسوده خاطر باشید. جهت خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 62 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 21 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...