حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل

intex 59220 Bumble Bee

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
290,000
215,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل یکی از بهترین محصولات بادی برای کودکان می باشد که دارای طراحی شکاف دار است و زیبایی ظاهری زیادی را نیز شامل می شود. به طوری که علاقه مندان می توانند بدون هر گونه محدودیت محصول را برای استفاده در محیط آب های آرام داشته باشند. این محصول بی نظیر و خاص دارای استاندارد های لازم است. به طوری که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو بهترین گزینه ها برای ایجاد تعادل در کودکان در محیط آبی می باشد. 

فروش حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل جدیدبه جهت کوچک بودن محصول و کمجا بودن آن امکان حمل و جا به جایی آسان دارد و می توان آن را برای استفاده در مسافرت و گردش به همراه داشت تا با رسیدن به محل مورد نظر نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود تا بهترین تفریحات مهیج آبی برای کودکان رقم بخورد. راه اندازی این محصول با تمامی پمپ باد ها انجام می شود که می توان بدون هر گونه محدودیت آن را استفاده کرد و به سرعت برای بهره برداری آماده نمود. این حلقه شنا بادی طراحی فانتزی و زیبا دارد که در این صورت می توان به راحتی آن را برای کودکان در نظر گرفت و حتی به عنوان هدیه برای آن ها خریداری کرد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند از این محصول بی نظیر نهایت استفاده های لازم را ببرند و در طی طول عمر بالا از آن بهره مند شوند و در صورت تمایل نیز آن را جمع آوری کنند و در فضای کوچک به نگه داری از آن بپردازند. حلقه شنا بادی برای کودکان مهم ترین گزینه می باشد تا تعادل لازم جهت حضور بر روی سطح آب را داشته باشند و بتوانند از بروز مشکل جلوگیری کنند. انتخاب و خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل برای کسانی که قصد غافلگیری کودکان را دارند با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...