حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح

Intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
340,000
275,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح جزو جذاب ترین محصولات بادی برای کودکان است که می توان آن را در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد. فضا هایی مانند استخر بهترین گزینه برای استفاده از این محصول می باشد که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و سبب می شود که با نداشتن مهارت شنا به داخل آب فرو نروند از این رو بر روی سطح آب قرار می گیرند و می توانند به تفریحات آبی خود بپردازند. این محصول بی نظیر دارای سر سوسمار بر روی بدنه می باشد که عروسک بادی را تشکیل داده است. این عروسک بادی به نوبه خود ایجاد جذابیت کرده است و محصول را بیش تر برای استفاده کودکان مناسب کرده است. به همین خاطر است که می توان آن را برای رضایت کودکان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح رنگبندی بدنه نیز مشابه با بدن سوسمار شده است تا به راحتی زیبایی های زیادی ایجاد گردد. این حلقه شنا را می توان برای داشتن انواع تفریحات مهیج مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. چرا که وزن کمی دارد و توسط کودکان به راحتی استفاده می شود. آن ها می توانند محصول را بدون مشکل استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح را برای فرزند خود دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...