حلقه شنا بادی کودک اقیانوسی

intex 59242 ocean

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اقیانوسی محصولی جدید مناسب رده سنی کودکان می باشد که با داشتن طول عمر و دوام بالا توانسته رضایت آن ها را جلب کند و در این صورت بهترین گزینه برای فصول گرم سال در محیط های آبی می باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد طرح های چاپی و زیبایی بر روی خود دارد که با گذر زمان و با وجود آفتاب و آفتاب سوختگی دچار آسیب و تغییر حالت نمی شود و می تواند کودکان را از وجود خود بهره مند کند. با داشتن این محصول تعادل لازم برای کودکان مهیا می شود تا در این صورت بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از آن لذت ببرند. محصول سبک و قابل حمل است و میزان رضایت زیادی برای افراد ایجاد می کند. 

در این صورت علاقه مندان می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و با رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به باد کردن آن اقدام نمایند. از آن جایی که محصول ساده و کوچک است باد کردن آن در زمان کمی رخ می دهد و محصول برای بهره برداری آماده می گردد. این وسیله کاربردی در منزل نیز جهت سرگرم کردن کودکان استفاده می شود اما کاربرد کلی آن برای استفاده در محیط آبی و تفریحات آبی است تا سازگاری های لازم را داشته باشد و بتوان از آن بهره مند شد. هر یک از کسانی که نسبت به خرید حلقه شنا بادی کودک اقیانوسی برای فرزندان خود اقدام می کنند می توانند با کیفیت بالا و قیمت مناسب آن را سفارش دهند تا بهترین موقعیت را برای کودکان رقم بزنند. این محصول با قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس ایران موجود بوده و خریداری می شود.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...