حلقه شنا بادی چشم دار آبی بست وی

bestway 36119 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

حلقه شنا بادی چشم دار آبی بست وی ساختاری استاندارد و مناسب دارد به طوری که برای استفاده طولانی مدت در داخل آب ساخته شه است و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این محصول بی نظیر با داشتن طراحی زیبا و وجود چشم توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا در نهایت بتوان از جذابیت آن بهره مند شد و لذت برد. حلقه شنا بادی به رنگ آبی تولید شده است تا کسانی که تمایل به این رنگ دارند محصول را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند. به هر حال داشتن این نمونه از محصولات بادی سبب شده است که تفریحات مهیج آبی برای بزرگسال رقم بخورد تا ساعات خوشی سپری شود و بتوان بهترین اوقات را کسب کرد. 

این محصول بی نظیر و خاص ساخت شرکت بست وی است که برند و اصل می باشد و از سازگاری های لازم برخوردار می باشد. سازگاری هایی مانند داشتن بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ و داشتن بدنه ضد  حساسیت همگی برای ایجاد راحتی در زمان استفاده از این حلقه شنا بادی ایجاد شده است که می توان در محیط های آبی بهترین اوقات را تجربه کرد و از آن لذت برد. حلقه شنا بادی ایجاد تعادل در این محیط را می کند و باعث می شود کسانی که دارای عدن تعادل در زمان قرار گیری در محیط های آبی می باشند بتوانند بدون هر گونه مشکل از شرایط لذت ببرند و به داخل محیط های آبی فرو نروند. خرید حلقه شنا بادی چشم دار آبی بست وی با مزیت های گفته شده و سازگاری های لازم تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس امکان پذیر است که محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل ارائه داشته است.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ محصول آبی
 وزن 371 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره-
 ساخت شرکتبست وی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دو عدد چشم بزرگ
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...