حلقه شنا بادی مدل Timeless دستگیره دار

intex 56269 Timeless

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

حلقه شنا بادی مدل Timeless دستگیره دار بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد تا در محیط های آبی بدون نفوذ آب و رطوبت بتوان از آن استفاده کرد. حلقه شنا بادی برای کسانی مناسب است که توان قرار گیری بر روی سطح آب را ندارند و تعادل لازم را نیز نخواهند داشت. در نتیجه به این محصول رجوع می کنند تا با داشتن تعادل در محیط آبی حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. همچنین از این محصول به جهت داشتن تفریحات مهیج آبی استفاده می شود و می توان ساعات خوشی را رقم زد و در نهایت توانست استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد نمود. 

فروش حلقه شنا بادی مدل Timeless دستگیره دار جدیداین محصول از بدنه ای با جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است که ضخامت دارد و دارای سازگاری زیاد با عوامل محیطی می باشد. در نتیجه با گذر زمان آسیب نمی بیند و می تواند برای طول عمر بالا بهترین اوقات را ایجاد کند. این محصول دلخواه به روشی آسان راه اندازی می شود که وقت کمی را به خود می گیرد و می تواند در مکان های مختلف راه اندازی آن صورت گیرد. حلقه شنا بادی به وسیله انواع پمپ باد راه اندازی می شود و تولید باد صورت گرفته و وارد بدنه می شود. این کار به وسیله دریچه باد موجود در ساختار بدنه انجام می گیرد و می تواند باد را در خود نگه دارد. در صورت تمایل به جمع آوری بدنه و حمل آن و نگه داری آن تخلیه باد صورت می گیرد و می توان به سرعت بدنه را به شکل تاشو در آورد و نگه داری کرد. این محصول دلخواه در مسافرت و گردش فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در کنار باقی وسایل قرار گرفته و در زمان نیاز مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا بادی مدل Timeless دستگیره دار را دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 830 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپندارد
 برنداینتکس
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...