حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی intex 56256

intex 56256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان

حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی intex 56256 یکی دیگر از زیباترین انواع حلقه شنا بادی اصل اینتکس بوده که برای سنین بالاتر از 9 سال و برای تمامی رده های سنی نوجوان و بزرگسال با ساختاری استاندارد توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این حلقه شنا بادی قطری بالغ بر 99 سانتی متر در بخش خارجی داشته تا افراد به راحتی هم برای تفریحات آبی از محصول استفاده کرده و همچنین به عنوان مواردی از قبیل غریق نجات مورد استفاده شما قرار گیرد. طراحی ظاهری این حلقه شنا بادی بزرگ کاملا فانتزی و زیبا بوده تا مورد علاقه مصرف کنندگان مخصوصا خانم ها واقع گردد. چرا که بدنه اصلی این محصول کاملا طرح دونات و با رنگ صورتی تولید شده است. 

وزن بدنه حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی intex 56256 بسیار کم بوده و شما می توانید در زمان سفر آن را به راحتی همراه داشته باشید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این حلقه شنا بادی قادر بوده تا میزان 100 کیلوگرم را کاملا ساده بر روی خود تحمل کند. بدنه اصلی این حلقه شنا بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده تا شما از طول عمر بالای محصول انتخابی خود کاملا آسوده خاطر باشید. زیرا این نوع جنس بدنه در اثر تعدد دفعات راه اندازی و یا جمع اوری محصول و همچنین تماس با دماهای مختلف آب و سایر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی دچار افت کیفیت نخواهد شد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی intex 56256 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
کد محصولINTEX 56256
 جنس بدنه PVC
 وزن700 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 9 سال به بالا
دارای طراحی شیک و جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...