حلقه شنا بادی فلامینگو بزرگسال intex 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
530,000
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی فلامینگو بزرگسال intex 58263 محصولی پر کاربرد است که برای استفاده در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه ای سازگار می باشد که در نتیجه می توان به راحتی از آن استفاده کرد. حلقه شنا بادی وزن کمی دارد و در نتیجه به راحتی به همراه افراد قرار می گیرد و با آن ها همراه می شود. این محصول بر روی بدنه خود دارای دو دستگیره نگه دارنده است که از دو جهت اهمیت دارد. این بخش برای ایجاد تعادل در محصول ایجاد شده است و همچنین می تواند افراد را بر روی حلقه شنا به صورت ثابت قرار دهد. داشتن تعادل و جلوگیری از واژگون شدن به داخل آب از مزیت های موجود در طراحی این محصول می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

 از این رو کسانی که به سمت داشتن انواع تفریحات آبی می روند و تمایل به قرار گیری در آب در طی مدت زمان طولانی می باشند می توانند حلقه شنا بادی فلامینگو بزرگسال intex 58263 را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. به منظور دسترسی آسان به چنین محصولی امکان خرید غیر حضوری نیز وجود دارد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را انتخاب و خریداری نمود. در پروسه طراحی و تولید این حلقه شنا بادی برای بخش ظاهری از رنگ آبی استفاده شده و شما می توانید بر روی آن پرنده های فلامینگو را به رنگ صورتی مشاهده کرده که به زیبایی این محصول می افزاید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه شنا بادی فلامینگو بزرگسال intex 58263 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...