حلقه شنا بادی طرح گل استوایی

intex 58263 flower

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
445,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح گل استوایی از سری محصولات برند و اصل می باشد که با داشتن بدنه ای طراحی شده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و مورد بهره برداری عده زیادی از افراد قرار گیرد. حلقه شنا بادی کاربردی و منحصر به فرد است به طوری که برای افراد موقعیت داشتن تفریحات مهیج آبی را ایجاد می کند و در نتیجه می تواند تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب را مهیا سازد. در ساختار این محصول دستگیره نگه دارنده وجود دارد تا افراد بتوانند از این بخش استفاده کرده و بر روی حلقه شنا بادی به راحتی قرار گیرند. 

در هر صورت حلقه شنا بادی طرح گل استوایی محصول محبوب و منحصر به فرد است که بدنه ای ضد حساسیت دارد و از ضخامت زیاد بدنه تشکیل شده است. با این وجود است که می توان آن را خریداری کرد و در اختیار افراد برای استفاده در طول عمر بالا قرار داد. این محصول رنگبندی زیبا دارد تا در محیط های آبی ظاهری جذاب را به خود گیرد و برای افراد بهترین گزینه باشد. حلقه شنا بادی مد نظر مناسب استفاده رده سنی بالای سه سال است به طوری که نوجوانان نیز می توانند از آن بهره مند شوند و ساعات خوشی را کسب کنند و تفریحات تابستانه ایمن را در محیط های آبی رقم بزنند. بدنه ضخیم و مقاوم در این محصول سبب ایجاد طول عمر شده است که به نوبه خود مزیت مهم این محصول به حساب می آید. با این وجود است که می توان با خیالی آسوده محصول را مورد بهره برداری قرار داد و آن را خریداری کرد. خرید حلقه شنا بادی طرح گل استوایی تنها از سایت اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...