حلقه شنا بادی طرح گرداب دستگیره دار Intex 59256

Intex 59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33%
390,000
265,000 تومان

حلقه شنا بادی طرح گرداب دستگیره دار Intex 59256 یکی دیگر از جدیدترین انواع حلقه شنا بادی تولید شده توسط کمپانی اینتکس در سال جدید میلادی طراحی و تولید شده که ساختاری استاندارد و باکیفیت داشته و به دلیل ظاهر جذاب و منحصر به فردی که داشته توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. حلقه های شنا بادی که در گروه محصولات تفریحی و غریق نجات قرار داشته همواره در میان تمامی سنین از محبوبیت قابل قبولی برخوردار بوده و تمامی سنین برای حفظ ایمنی خود بر روی سطح آب از این گروه محصولات بادی استفاده می کنند. در همین راستا بیان می کنیم قطر بدنه این حلقه شنا بادی در بخش خارجی 91 سانتی متر بوده که موجب می شود برای رده سنی بالاتر از 9 سال مورد استفاده قرار گیرد.

حلقه شنا بادی طرح گرداب دستگیره دار Intex 59256 در نظر داشته باشید در دو سمت بدنه این حلقه شنا بادی دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا فرد در زمان استفاده بتواند ایمنی خود را بر روی سطح  آب ثابت باقی نگه دارد. وزن بدنه این حلقه شنا بادی بسیار کم بوده به طوری که شما می توانید از این محصول در زمان سفر نیز استفاده کرده و آن را به همراه برده تا در زمانی کوتاه راه اندازی و برای استفاده شما آماده گردد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه شنا بادی طرح گرداب دستگیره دار Intex 59256 و یا سایر نمونه های حلقه شنا بادی را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی خریداری کرده و یا با شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس ایران تماس حاصل نمایید.حلقه شنا بادی طرح گرداب دستگیره دار Intex 59256 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی قرمز _ آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...