حلقه شنا بادی طرح دونات 56265

intex 56265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
465,000
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دونات 56265 یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که به دلیل دارا بودن طول عمر بالا در کنار ظاهر جذاب و زیبا و قیمت مقرون به صرفه توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. ساختار اصلی این محصول مانند تمامی حلقه های شنا کاملا گرد بوده و شما برای حفظ تعادل و یا شناور باقی ماندن بر روی آب می توانید از بخش میانی آن استفاده کنید. وجه تمایز اصلی این حلقه شنا بادی اینتکس در واقع مربوط به بخش ظاهری آن به شمار می رود. برند اینتکس انواع حلقه شنا بادی در رنگبندی متنوع برای طرح دونات تولید کرده اما این محصول علاوه بر داشتن یک ظاهر صورتی رنگ بخش بالایی آن مانند یک دونات گاز زده بوده که به زیبایی کالا می افزاید.

از حلقه شنا بادی در دریا و استخر استفاده شده و معمولا برای استراحت و تفریحات آبی خریداری می شود. به همین دلیل بوده که کیفیت بدنه این گروه از محصولات بادی به دلیل تماس مستمر با آب از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. با در نظر گرفتن این نکته بوده که بیان می کنیم در پروسه طراحی و تولید حلقه شنا بادی طرح دونات 56265 از مرغوب ترین نوع پیوی سی طرح چرم استفاده شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و مواردی از قبیل تماس با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش نور خورشید موجب افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. با در نظر گرفتن سایز بدنه این حلقه شنا بادی می توان گفت محصول برای رده سنی نوجوان و بزرگسال بالاتر از 9 سال قابل استفاده است. برای خرید حلقه شنا بادی طرح دونات 56265 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 94 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...