حلقه شنا بادی طرح دونات قلبی

intex 56253

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
550,000
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دونات قلبی جدید و بی عیب و نقص می باشد و از طراحی جذاب و زیبا تشکیل شده است. به طوری که علاقه مندان می توانند آن را در فضای آب های آرام استفاده کرده و از آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر با طراحی زیبا برای رده سنی نوجوان و بزرگسال ساخته شده است که ساختاری قلبی دارد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد ایجاد کند. داشتن تعادل در حلقه شنا بادی و ایجاد آن برای استفاده کنندگان سبب شده است که پر فروش شود و افراد زیادی را مجذوب خود سازد و تفریحات مهیج آبی را ایجاد می سازد.

خرید حلقه شنا بادی طرح دونات قلبی جدید با توجه به وجود بدنه ای که از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است تا برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب می شود و می توان از ان لذت برد. حضور در محیط های آبی برای تمامی رده های سنی لذت بخش می باشد که در فصول گرم سال به سمت آن کشیده می شوند و تمایل دارند در اوقات فراغت خود از تفریحات آبی بهره مند شوند و از آن لذت ببرند. این محصول مناسب ترین گزینه برای تفریحات آبی است که در محیط آب های آرام رقم می خورد که مناسب ترین محیط برای آن استخر می باشد. تعادل در محیط های آبی لازم می باشد تا افراد دچار آسیب نشوند و می توان به وسیله داشتن حلقه شنا بادی بر روی سطح آب قرار گیرند و به داخل آن فرو نروند. این محصول طراحی زیبا دارد که توجه تمامی افراد را به خود جلب می کند و جزو مهم ترین محصولات برای مسافرت و گردش می باشد که به راحتی و با داشتن وزن کم حمل و جا به جا می شود و می توان با رسیدن به محل مورد نظر نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان حلقه شنا بادی طرح دونات قلبی به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوع تفریحی 
 طول 94 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن محصول 560 گرم
تحمل وزن 80 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...