حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان

حلقه شنا دونات صورتی رنگ یکی از محصولات محبوب کمپانی بست وی است که برای خانم ها و آقایان قابلیت استفاده را داراست. ابعاد بزرگ و ایده آلی که این حلقه شنا دارد و همین طور طراحی خاصی که برگرفته از یک دونات صورتی گاز زده شده می باشد باعث شده تا محصولی که در اختیار دارید فوق العاده زیبا و جذاب باشد. این محصول قطر 107 سانتی متر دارد و برای سنین بالای 12 سال به پیشنهاد کمپانی بست وی طراحی و عرضه شده است.


حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی از سری محصولات جدید شرکت بست وی است که دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و به بهره برداری از آن اقدام کنند. این محصول سبب ایجاد تفریحات آبی مهیج می شود که در محیط آب های آرام انجام می گیرد و در نتیجه می تواند برای هر یک از کسانی که به دنبال داشتن اوقات فراغت خوش می باشند استفاده شود. خرید این محصول نیز به آسانی صورت می گیرد تا علاقه مندان بتوانند با توجه به موقعیت خود نسبت به خرید آن اقدام نمایند. حلقه شنا بادی با این طرح جذابیت زیادی دارد و می تواند تمامی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به دلیل طراحی و رنگبندی جذاب این محصول به عنوان حلقه شنا بادی محبوب شناخته شده است و مورد استفاده سنین بالای 9 سال قرار می گیرد.

به این ترتیب تمامی علاقه مندان می توانند حلقه شنا بادی را با این طرح محبوب برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب کنند و خرید خود را نهایی سازند. محصول مورد نظر توانسته با داشتن وزن کم و توخالی بودن جزو شناور های بادی نیز محسوب شود که بر روی سطح آب قرار می گیرد و می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. به همراه داشتن حلقه شنا بادی در زمان مراجعه به استخر و محیط آب های آرام لذت بخش می باشد و افراد می توانند از داشتن آن بهره مند شده و ساعات خوشی را رقم بزنند. رنگبندی بدنه غیر قابل تغییر است و با استفاده مکرر و مداوم نیز دچار خرابی و تغییر رنگ نمی شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی می باشند می توانند به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه کنند و محصول را با کیفیت اصل و اورجینال سفارش دهند.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه pvc وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
تحمل وزن 80 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 12+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...