حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا دونات شکلاتی یک محصول جذاب است که به دلیل ساختاری که دارد در میان سنین بزرگسال محبوب است. این حلقه شنا بادی ساختاری گرد داشته و بخش کناری این حلقه شنا به گونه ای است که انگار فرد این دونات را گاز زده و گوشه محصول را نوش جان کرده است :) قطر 107 سانتی متری این حلقه شنا در کنار ضخامت مناسب و قابلیت راه اندازی آسان از مهم ترین خصوصیات این حلقه شنا به شمار می رود.


حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی با کیفیت و مرغوب می باشد که از بدنه ای با بهترین متریال تشکیل شده است. این محصول دارای سازگاری های لازم می باشد تا با خرید آن بتوان در طی طول عمر بالا از وجود محصول استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. حلقه شنا بادی دارای طراحی بی نظیر و جذاب می باشد که فانتزی ترین حالت ممکن را رقم زده است و در نهایت می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد. افراد با سلیقه های مختلف نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند و محصول را جزو لوازم بادی محبوب و پر فروش می نامند. داشتن این وسیله کاربردی و منحصر به فرد که دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از سازگاری آن نیز لذت ببرند. 

حلقه شنا بادی از جنس پی وی سی وینیل می باشد که پلاستیک فشرده بوده است و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد آفتاب سوختگی را شامل می شود. در اثر استفاده طولانی مدت از محصول در معرض اشعه خورشید آسیبی به بدنه وارد نمی شود و می توان از داشتن آن لذت برد و به تفریحات مهیج آبی اقدام کرد. این حلقه شنا بادی وزنی کم دارد و دارای بدنه توخالی می باشد. در نتیجه می توان آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا نمود و به مسافرت و گردش برد. بدنه در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند به راحتی در کنار افراد باشد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان به وسیله پمپ باد به راه اندازی این محصول اقدام نمود و از داشتن آن لذت برد. حلقه شنا بادی به عنوان بهترین هدیه به افراد نیز داده می شود و موجب شادی آن ها می گردد. برای خرید آسان حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه pvc وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
تحمل وزن 80 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 12+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...