حلقه شنا بادی طرحدار اینتکس intex 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان

حلقه شنا بادی طرحدار اینتکس intex 58263 دارای محدودیت سنی می باشد تا افراد بتوانند با آگاهی کامل خرید محصول دلخواه خود را انجام دهند و در زمان انتخاب و خرید دچار مشکل نشوند. این حلقه شنا را می توان با بدنه ای که از طراحی جذاب برخوردار می باشد خریداری کرد و برای خود بهترین اوقات را ایجاد نمود. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را سفارش داد و برای داشتن آن هزینه کمی نیز پرداخت کرد. بدنه تشکیل شده از یک حلقه دایره ای توخالی که بدنه ای بادی دارد و وزن کمی را به خود اختصاص داده است. چنین خصوصیاتی می تواند راحتی زیادی را ایجاد سازد تا در نتیجه با داشتن وزن کم به راحتی مورد استفاده رده سنی کودکان در سنین بالای 9 سال گردد. این رده سنی بدون وجود مشکل قادر به گذراندن وقت خود در تفریحگاه ها می باشند و در محیط های آبی حتی بدون داشتن مهارت شنا و بدون داشتن تعادل لازم حضور پیدا کنند.

قیمت حلقه شنا بادی طرحدار اینتکس ارزان

حلقه شنا بادی طرحدار اینتکس intex 58263 رنگبندی زیبا و شاد دارد که به دلیل صورتی بودن می توان آن را برای کودکان دختر در نظر گرفت و محصول را مورد خریداری قرار داد. در نتیجه بهترین نمونه از محصولات بادی جهت شرکت در تفریحات آبی است که خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود. این محصول در ابعاد کوچک و کم جا در بسته بندی خود قرار دارد و در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد. در نتیجه نمونه ای از باکیفیت ترین محصولی است که برای ایجاد ایمنی در محیط های آبی برای کسانی که فاقد مهارت می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. حلقه شنا بادی طرحدار اینتکس intex 58263 با قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس موجود است که تنها می توان به این صورت محصول را سفارش داد.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
تحمل وزن  80 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...