حلقه شنا بادی صورتی رنگ Intex 59260

Intex 59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

حلقه شنا بادی صورتی رنگ Intex 59260 از بدنه ای با ساختار شفاف تشکیل شده است که می تواند یک محصول شیشه ای و زیبا را ایجاد سازد. این محصول را می توان با خیالی آسوده برای کودکان و بزرگسالان خریداری کرد و مورد استفاده آن ها قرار داد. قطر موجود در این حلقه بادی 76 سانتی متر است که هم مناسب استفاده بزرگسال می باشد و هم برای نوجوانان کاربرد دارد. به همین خاطر است که برای این رده سنی در نظر گرفته می شود و اوقات خوشی را برای آن ها رقم می زند. برای داشتن تفریحات آبی مهیج تنها تهیه وسایل بادی لازم و ضروری است تا به وسیله آن بتوان تایم خود را به بهترین شکل رقم زد.

حلقه شنا بادی صورتی رنگ Intex 59260 | اینتکس ایران

این محصول جزو یکی از بهترین وسایل بادی است که در محیط های آبی کاربرد دارد و می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کسانی که به سمت داشتن چنین وسایلی جذب می شوند می توانند این حلقه شنا بادی را مد نظر قرار دهند و خرید آن را نیز انجام دهند. این محصول بادی در استخر و دریا مورد استفاده قرار می گیرد و سبب آرامش خاطر افراد در خصوص داشتن ایمنی در محیط های آبی می شود. چنانچه تمایل به خرید حلقه شنا بادی صورتی کودک دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید حلقه شنا بادی صورتی رنگ | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیصورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...