حلقه شنا بادی شاین دار طلایی

intex 56274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اکلیلی طلایی اینتکس یک محصول زیبا و جذاب است که می توان آن را جزو محصولات خاص این کمپانی در نظر گرفت. در همین راستا باید اشاره کنیم که این حلقه شنا بادی دارای یک سری اکلیل متحرک است که با تکان دادن محصول این موارد نیز جا به جا می شود. رنگ بندی شفاف در کنار طراحی زیبای این محصول از مهم ترین خصوصیات این حلقه شنا بادی کمپانی اینتکس می باشد.


حلقه شنا بادی شاین دار طلایی پر فروش و منحصر به فرد است و دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا می باشد. این محصول بی نظیر زیبایی ظاهری نیز دارد تا افراد بتوانند برای استفاده در محیط استخر آن را مد نظر قرار دهند. این حلقه شنا بادی که دارای شاین نیز می باشد بدنه ای شفاف داشته و در نتیجه می تواند در نظر تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی جذاب باشد. از این رو پر فروش و محبوب است و می توان خرید آن را با پرداخت هزینه کم انجام داد. قیمت کم محصول در مقابل کیفیت بالای آن توانسته محصول را به صرفه کند و در نهایت خرید آن نیز با توجه به موقعیت افراد انجام شود. با این وجود است که تمامی کسانی که به سمت خرید این محصول می روند می توانند آن را با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشند تا در محیط هایی مانند استخر به تفریحات مهیج آبی بپردازند. بدنه محصول ضخیم می باشد و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار است. 

در نتیجه می توان رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین وسایل بادی برای استفاده در استخر باشد. جهت راه اندازی این محصول دریچه ای بر روی بدنه وجود دارد که محل اتصال پمپ باد به بدنه می باشد. نازل مناسب در پمپ باد به این بخش از محصول متصل می شود و سبب هدایت باد به داخل بدنه می شود. در نتیجه این حلقه شنا بادی در کم ترین زمان و به سرعت راه اندازی می شود و بدنه از باد پر می شود. دریچه دارای درپوش است که باد را در داخل خود نگه می دارد و در نتیجه از خروج آن جلوگیری می شود. در زمان تمایل به جمع آوری محصول نیز باد از این طریق تخلیه می شود و می تواند برای جا به جایی و یا نگه داری از حلقه شنا بادی مناسب شود. خرید آسان حلقه شنا بادی شاین دار طلایی از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 860 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...