حلقه شنا بادی شاین دار صورتی

intex 56274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

حلقه شنا بادی اکلیلی صورتی اینتکس یکی از خاص ترین محصولاتی است که قطعا کوچیک و بزرگ ندارد. شما با خرید و تهیه این حلقه شنا می توانید به راحتی بر روی آب شناور مانده و به تفریح مهیج بپردازید. این کالا دارای یک سری اکلیل متحرک می باشد که با توجه به بدنه شفافی که دارد ، با جا به جایی محصول ، این اکلیل ها نیز تکان خورده و جا به جا می شود. قطر مناسب و کیفیت بالای ساخت این محصول هم از دیگر خصوصیات جذاب این کالا به شمار می رود.


حلقه شنا بادی شاین دار صورتی با توجه به ابعادی که دارای برای رده سنی بالای 9 سال کاربرد دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که افراد تمایل به استفاده کردن از این محصول را دارند باید به تحمل وزن آن نیز توجه داشته باشند. این محصول دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. این بدان معنا است که تمامی افراد در تمامی رده های سنی تا وزن 100 کیلوگرم می توانند از این حلقه شنا بادی استفاده کنند و در محیط های آبی به استفاده کردن از آن بپردازند. ظاهر این محصول جذابیت زیادی دارد و به دلیل شاین دار بودن بدنه جزو محبوب ترین و پر فروش ترین حلقه شنا بادی شناخته می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن پرداخت. داشتن حلقه شنا بادی با وزن کم و قابلیت حمل آسان در مسافرت و گردش لذت بخش می باشد. چرا که به راحتی به مکان مورد نظر هدایت می شود و می توان به آسانی نیز آن را راه اندازی نمود.

در نتیجه با داشتن پمپ باد دستی اغلب وسایل بادی از جمله حلقه شنا بادی راه اندازی می شود و باد می شود و در نهایت می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد. این حلقه شنا بادی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است تا بتوان بر روی سطح آب به صورت شناور قرار گیرد و به فعالیت خود ادامه دهد. بر روی بدنه دریچه ای برای راه اندازی و باد شدن وجود دارد که به پمپ باد متصل می شود. این دریچه می تواند باد را در داخل بدنه حفظ کند و از خروج آن به بیرون و نشت باد جلوگیری کند. در این صورت کسانی که به دنبال داشتن تفریحی ارزان قیمت می باشند می توانند این محصول را با قیمت ارزان سفارش دهند. سفارش و خرید حلقه شنا بادی شاین دار صورتی از فروشگاه اینتکس ایران به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 860 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...