حلقه شنا بادی ستاره دار صورتی Intex 59256

Intex 59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000 تومان

حلقه شنا بادی ستاره دار صورتی Intex 59256 از ساختاری زیبا و جذاب برخوردار است تا افراد تمایل بیش تری به خرید آن پیدا کنند و محبوبیت بیش تری داشته باشد. قطر بزرگی شامل این محصول شده است که هم بزرگسالان قادر به استفاده از آن می باشند و هم کودکان تمایل به داشتن آن پیدا می کنند. بدنه ظاهری شفاف دارد که در محیط های آبی ایجاد زیبایی می کند. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و برترین نمونه از وسایل بادی را مورد استفاده قرار داد. بر روی بدنه دو دستگیره پلاستیکی با کیفیت بالا قرار گرفته است که جهت داشتن تعادل به کار می رود و می توان با خیالی آسوده آن را برای قرار گیری ثابت بر روی محصول مورد استفاده قرار داد.

حلقه شنا بادی ستاره دار صورتی Intex 59256 ارزان | اینتکس ایران این دو دستگیره محصول را مشابه با شناور بادی می کند و امکان قرار گیری و نشستن افراد بر روی خود را مهیا می سازد. از این رو می توان برای داشتن راحت ترین حالت ممکن از دستگیره های پلاستیکی رویه محصول استفاده کرد. این بخش جزو مزیت های حلقه شنا بادی بوده است و میزان محبوبیت آن را بالا می برد. چنانچه تمایل به حلقه شنا بادی ستاره دار صورتی Intex 59256 دارید می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه محصولات بادی اینتکس سفارش دهید تا از بدنه اصل و اورجینال آن برخوردار شوید.

فروش حلقه شنا بادی ستاره دار صورتی Intex 59256 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی صورتی - بنفش - آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...