حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی

bestway 36163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی محصولی است که قطعا از نظر نوع طراحی و ساختار و کیفیتی که از خود به جای گذاشته باعث شده تا مشتریان با خیال راحت دست به خرید و انتخاب این محصول زیبا بزنند. در واقع شما این کالا را می توانید با اطمینان خاطر خریداری نمایید زیرا هم کیفیت و هم طراحی بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. در همین خصوص نیز باید اشاره داشته باشیم که حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی همان طور که از اسم و نحوه طراحی این محصول قابل رویت است ، طراحی برگرفته از رنگ های شاد و جذاب را دارد و ساختار این محصول هم بر خلاف اکثر حلقه های شنا که به صورت گرد و ساده طراحی شده اند نبوده و به صورت شیاردار شکل گرفته است که قطعا مزیت بزرگ این کالا هم به شمار خواهد رفت. در واقع نواحی بیرونی این محصول ساختاری جدید را از خود به جای گذاشته است که در حین استفاده بر روی آب جلوه ای فوق العاده را می توانید مشاهده کنید.

حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی

علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی در طراحی خود از تمام رنگ های شاد نظیر زرد ، آبی ، بنفش ، قرمز و طیف سبز بهره برده است که قطعا در روحیه فردی که از این محصول استفاده خواهد کرد اثرگذار می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این حلقه شنا بحث کیفیت بالای این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با بهره گیری از جنس PVC شفاف طراحی و عرضه شده است که همین عامل نیز قطعا می تواند در خرید افراد اثرگذار باشد و از نظر کیفیت نیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید حلقه شنا بادی 2022 از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت ارزان فراهم می باشد.

حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی

 نوع تفریحی
 قطر 115 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 12 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...