حلقه شنا بادی دوبل اینتکس

intex 56800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دوبل اینتکس جدید ترین مدل ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که هم در دسته بندی حلقه شنا بادی قرار دارد و هم جزو شناور بادی روی آب به حساب می آید. محصول مورد نظر دارای ظرفیت دو نفره است به طوری که دو فرد همزمان بر روی آن جای می گیرند و می توانند اوقات خوشی را داشته باشند. حلقه شنا بادی دوبل اینتکس برند و اصل است و از کیفیت بالا برخوردار می باشد و دارای سازگاری های لازم می باشد تا علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از وجود آن بهره مند شوند و به استفاده کردن از این محصول بی نظیر دست پیدا کنند. 

محصول مورد نظر قیمت مناسبی دارد به طوری که علاقه مندان می توانند خرید آن را انجام دهند و توان آن را خواهند داشت. سازگاری بدنه در برابر عوامل مختلف زیاد می باشد چرا که ضخیم و غیر قابل نفوذ است و ساختار بی وزن و شناور خود را حفظ می کند. در این صورت بهترین مکان برای داشتن تفریحات آبی است که بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرند و می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند. در ساختار این محصول دستگیره نگه دارنده وجود دارد که سبب ایجاد تعادل می شود و همچنین می تواند افراد را بر روی خود قرار دهد. علاوه بر این موارد جا لیوانی نیز در کنار محصول وجود دارد که محلی برای قرار دادن بطری آب و یا نوشیدنی خواهد بود. بدنه ضد حساسیت محصول مزیت های زیادی را به دنبال دارد تا در معرض تابش خورشید نیز استفاده شود و دچار مشکل نشود. خرید حلقه شنا بادی دوبل اینتکس تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
طول 198 سانتی متر
عرض 117 سانتی متر
رده سنی بالای 9 سال
 جنس بدنه PVC وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 جالیوانی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
 دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...