حلقه شنا بادی توت فرنگی اینتکس 56261

intex 56261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
590,000
425,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی توت فرنگی اینتکس 56261 برای استفاده کودکان و نوجوانان بالای 9 سال طراحی و تولید شده است و استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد می کند تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. حلقه شنا بادی مد نظر طراحی فانتزی و زیبا دارد که توجه این رده سنی را به خود مشغول می کند و تمایل به استفاده از آن دارند. طراحی محصول علاوه بر داشتن زیبایی دارای استاندارد های لازم نیز می باشد که به دلیل وجود دو دستگیره پلاستیکی بر روی آن بوده است. این دو دستگیره می توانند جهت نگه داری کودکان بر روی محصول استفاده شود و همچنین تعادل تمامی بخش های محصول را برقرار سازند. با این وجود است که والدین نیز با خیالی آسوده می توانند حلقه شنا بادی را برای فرزندان خود تهیه کنند و آن را در محیط های آبی به تفریحات آبی مشغول کنند. 

بهترین محل برای استفاده از این حلقه شنا بادی توت فرنگی در استخر می باشد تا بتوان در این محیط بهترین اوقات را به دست آورد و در کنار والدین خود شرایط ایمن و استانداردی را به دست آورد. از این رو حلقه شنا بادی پر فروش و محبوب نیز می باشد که به جهت سرگرم کردن کودکان استفاده شده و بهترین اوقات را برای آن ها رقم می زند. محصول مورد نظر از بدنه ای تشکیل شده است که قابلیت های مختلف دارد که مهم ترین آن داشتن قابلیت ضد حساسیت می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را برای استفاده کودکان در دسترس قرار داد و بهترین اوقات را برای آن ها مهیا کرد. حلقه شنا بادی به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد و در حالت خالی بودن از باد می تواند فضای کمی را اشغال کند. کسانی که تمایل به خرید حلقه شنا بادی توت فرنگی اینتکس 56261 دارند از فروشگاه اینتکس خرید خود را انجام دهند.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...