حلقه شنا بادی بزرگ نارنجی Intex 59262

Intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

حلقه شنا بادی بزرگ نارنجی Intex 59262 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و اصل این شرکت می باشد که با بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. به این ترتیب می توان از آن به عنوان یک محصول ضد حساسیت نیز یاد کرد. چرا که افراد در محیط های آبی در ارتباط مستقیم پوست با بدنه محصول می باشند و باید از وسایلی استفاده کنند که آن ها را دچار عارضه پوستی نکند. این محصول منحصر به فرد جزو برترین نمونه از وسایل بادی می باشد که با کیفیت بالا و بدون ایجاد حساسیت در اختیار افراد بوده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

حلقه شنا بادی بزرگ نارنجی Intex 59262 | اینتکس ایران

ضخامت بدنه نیز در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیش تر بوده است به این ترتیب می تواند در برابر فشار و ضربه و برخورد مقاومت ایجاد کند و بدون آسیب در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. طراحی این محصول بسیار ساده است و تنها از یک حلقه تک رنگ تشکیل شده است. بنابراین می توان آن را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول با رنگ های متنوع در اختیار علاقه مندان است و به رنگ دلخواه آن ها سفارش داده می شود. سفارش این محصول تنها از طریق نمایندگی اینتکس امکان پذیر است که عرضه کننده بهترین وسایل بادی و تفریحی می باشد.

خرید حلقه شنا بادی بزرگ | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی نارنجی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...