حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat

intex 68209 River Rat

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat محصولی بزرگ با قطر زیاد می باشد که برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و می تواند توجه آن ها به داشتن یک تفریحات آبی مهیج را جلب کند. این محصول بی نظیر طراحی زیبا و خاص دارد که طراحی آن مورد علاقه افراد قرار می گیرد و می تواند شرایط دلخواهی برای کسانی باشد که امروزه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند. حلقه شنا بادی بزرگسال مناسب داشتن تفریحات مهیج آبی است که در فصول گرم سال در محیط های آبی ایجاد می شود و می تواند برای تمامی افراد مورد علاقه باشد. در این صورت با حلقه شنا بادی می توان بهترین و ایمن ترین تفریحات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد و دچار مشکل نیز نشد که در محیطی ایمن و استاندارد توانست به آبتنی و آب بازی مشغول باشند.

 این محصول بی نظیر بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد که قابلیت غیر قابل نفوذ شامل آن شده است. در این صورت می توان به صورت شناور بر روی سطح آب قرار گیرد و برای افراد بهترین و مناسب ترین گزینه به حساب بیاید. این محصول خاص و منحصر به فرد ترکیبی از بهترین مواد اولیه است تا کسانی که به دنبال خرید این نمونه از محصولات می باشند بتوانند با خیالی آسوده خرید آن را نهایی کنند و بدون ایجاد مشکل از آن در طول عمر بالا استفاده نمایند. بدنه در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت دارد و دچار تغییر رنگ و حتی آفتاب سوختگی نیز نخواهد شد و در نتیجه بهترین گزینه می باشد. خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعتفریحی
 قطر122 سانتی متر
 ارتفاع35 سانتی متر
 وزن1.3 کیلوگرم
 جنس بدنهوینیل
 ضخامت لایه ها0.35 میلی متر
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هادارای طناب نجات
دارای دو دریچه باد مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 شض

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...