حلقه شنا بادی بزرگسال شفاف intex 56264

intex 56264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

حلقه شنا بادی بزرگسال شفاف intex 56264 باعث شده تا افرادی که به دنبال یک حلقه شنا بادی خاص و جذاب می گردند ، بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و بر روی آب با حالتی ایده آل و جذاب شناور بمانند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این حلقه شنا همان طور که در تصاویر این محصول هم قابل مشاهده است دارای یک طراحی زیبا و یکدست گرد می باشد که بر روی آن نیز یک طرح کاملا خاص به چشم می خورد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با رنگ شفاف و به صورت براق طراحی و تولید شده است که همین عامل باعث شده تا نقوش موجود بر روی این محصول به زیباترین شکل ممکن دیده شود. در کنار این موارد این حلقه شنا دارای یک عدد دریچه برای باد کردن و راه اندازی می باشد که به ساده ترین شکل ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد شما این مزیت را در اختیار دارید که اقدام به باد کردن و راه اندازی محصول کنید.

حلقه شنا بادی بزرگسال شفاف intex 56264 | اینتکس ایران

در کنار این موارد حلقه شنا بادی بزرگسال شفاف intex 56264 دارای قطر 114 سانتی متر می باشد که این مسئله سبب شده تا افراد بزرگسال بتوانند به بهترین شکل ممکن از این حلقه شنا استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دو عدد دستگیره در بخش های کناری خود نیز داراست که فردی که بر روی این محصول قرار می گیرد می تواند به سادگی با در دست گرفتن این دو عدد دستگیره ، تعادل خود را حفظ کند. هم چنین این حلقه شنا از جنس وینیل و یا همان PVC با ضخامت بالا طراحی و تولید شده است که قطعا به سادگی و با برخورد های جزئی این محصول آسیب نخواهد دید. با توجه به این توضیحات و با مشاهده تصاویر و طراحی جذاب این محصول ، هم اکنون امکان خرید این حلقه شنا از سایت اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید حلقه شنا بادی بزرگسال شفاف | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 وزن 0.8 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...