حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر

intex 58263 feather

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان

حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر جدید و بی نقص تولید شده از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ضخیم و دستگیره های نگه دارنده است. به طوری که افراد می توانند تمامی شرایط را برای استفاده آسان از این محصول داشته باشند و دارای تعادل لازم نیز باشند. این محصول بی نظیر دارای طراحی زیبا و فانتزی است که توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو جذاب ترین محصولات بادی برای تفریحات مهیج آبی باشد. حلقه شنا بادی برای رده سنی نه سال به بالا کاربرد دارد و دارای قطر مناسب می باشد تا در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد بتوان از شرایط لذت برد و تفریحات مهیج آبی را کسب کرد.

خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر ارزان این محصول از جنس وینیل طرح دار تشکیل شده است که طرح های رویه آن در گذر زمان و قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار تغییر نمی شود و می تواند زیبایی خود را داشته باشد. از این رو محصولی مناسب برای مسافرت و گردش در فصول گرم سال است که می توان با تکیه بر کیفیت و ضخامت بدنه از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. حلقه شنا بادی اینتکس سبب ایجاد تعادل می شود و این تعادل به دلیل وجود بدنه ای بادی و توخالی است که وزن آن را سبک کرده است و می تواند حالت شناور داشته باشد. دستگیره های نگه دارنده بر روی این محصول نیز مزیت های زیادی را ایجاد کرده است که از جمله مهم ترین آن ایجاد تعادل بر روی سطح آب های آرام می باشد. کسانی که به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر می باشند می توانند با ورود به سایت اینتکس ایران محصول را از دسته بندی حلقه شنا بادی انتخاب و وارد سبد خرید خود نمایند.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...