حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل

intex 58263 palm tree

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان

حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که با بدنه ضخیم و مقاوم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد. به طوری که در تمامی تفریحات مهیج آبی و مسافرت به مکان های مختلف به همراه افراد می باشد تا از آن استفاده کرده و از آن بهره مند شوند. این محصول بی نظیر بدنه ای ضخیم و مقاوم دارد تا افراد بتوانند از آن لذت ببرند. استفاده از این محصول برای افراد بزرگسال توصیه می شود که در سطح آب های آرام قرار می گیرند و دارای تعادل و ایمنی می شوند. در نتیجه برای بهره مندی از آب و محیط آبی و هوای تازه می توان از آن استفاده کرد و بر روی سطح آب به آرامش رسید و همچنین تعادل لازم برای چنین قرار گیری را کسب کرد.

خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل جدید طراحی حلقه شنا بادی مد نظر بی عیب و نقص می باشد و با توجه به روحیات افراد می باشد. به طوری که می توانند از این محصول بی نظیر لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند شوند. این طراحی برای افراد بزرگسال مناسب است و ساختاری اسپرت را رقم زده است. بنابراین می توان به عنوان هدیه نیز محصول را خریداری کرد و افراد دیگر را شاد نمود. به دلیل بادی بودن و توخالی بودن محصول امکان حمل و جا به جایی آن بسیار آسان می باشد و راه اندازی آن نیز در کم ترین زمان صورت می گیرد. چرا که تنها به وسیله یک پمپ باد می توان محصول را در کم ترین زمان باد کرد و دارای استحکام لازم نمود و در نهایت نیز در مکان های مناسب به بهره برداری از آن اقدام کرد. چنانچه تمایل به خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل دارید پیشنهاد می شود که به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید تا محصول را با قیمت مناسب دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...