حلقه شنا بادی اینتکس طرح رنگین کمان

Intex 58202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
780,000
620,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح رنگین کمان یکی دیگر از محصولات تفریحی و نجات غریق برای رده سنی بزرگسال بوده که با طول عمر بالا و طراحی استاندارد طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ضخامت زیادی دارد که در محیط های آبی ایجاد کارایی مطلوب می کند. بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به رطوبت و آب می باشد که در نتیجه می توان از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. کارایی این محصول به گونه ای است که اغلب افراد می توانند از داشتن آن لذت ببرند. قطرمحصول به اندازه ای است که آن را مناسب استفاده بزرگسالان کرده است و می تواند برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد سازد. حلقه شنا بادی از بدنه ای رنگارنگ تشکیل شده است که می توان آن را جزو جذاب ترین محصول بادی در نظر داشت.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح رنگین کمان وجود دستگیره های نگه دارنده در بخش کناره محصول مزیت های زیادی را به دنبال دارد. مهم ترین مزیتی که به وسیله دستگیره ها ایجاد می شود وجود تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب است. این دستگیره ها کمک می کند افراد به راحتی بر روی سطح آب قرار گیرند و دچار مشکل نشوند. همچنین این بخش از محصول سبب تشکیل یک نگه دارنده برای قرار گیری بر روی حلقه شنا خواهد شد. به همین خاطر است که به راحتی می توان از داشتن آن لذت برد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح رنگین کمان را دارید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 پمپ 
تحمل وزن  100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...