حلقه شنا بادی اقیانوسی اینتکس 56267

intex 56267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اقیانوسی اینتکس 56267 به عنوان یک محصول برای بزرگسالان و نوجوانان نیز به حساب می آید که دارای بدنه ای با قطر 114 سانتی است و می تواند به راحتی مورد بهره برداری این رده سنی قرار گیرد. این محصول منحصر به فرد و خاص دارای کیفیت بالا می باشد که به دلیل ساخته شدن از بهترین مواد اولیه می باشد. متریالی که در ساخت این حلقه شنا بادی استفاده شده است درجه کیفی بالایی دارند و قابلیت هایی مانند ضد حساسیت را نیز ایجاد کرده است. تا در نهایت بتوان بدون هر گونه مشکل و آسیب به تفریحات آبی پرداخت و از آن لذت برد. محصول مورد نظر از سری وسایل بادی مناسب جهت استفاده در مسافرت و گردش می باشد که بدنه ای بادی و توخالی دارد و از وزن کم برخوردار است. به همین خاطر است که می توان با داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان در مکان های مختلف به راحتی حمل و جا به جا شود و از وجود آن برخوردار شد.

خرید حلقه شنا بادی اقیانوسی اینتکس مدل 56267

در حالت خالی بودن از باد حلقه شنا بادی ابعاد تاشو و کمجا به خود می گیرد و بسته بندی بسیار کوچک دارد و بدون مشکل در ساک افراد نیز مورد حمل و نقل و جا به جایی قرار می گیرد. در صورت نیاز به استفاده از این محصول تنها می توان از پمپ باد دستی استفاده کرد و در مدت زمان کم بدنه را برای استفاده آماده کرد و میزان باد برای راه اندازی محصول را تامین نمود. طرح های رویه بدنه زیبا و خاص است که مورد توجه عده ای از افراد قرار می گیرند و به سمت خرید آن کشیده می شوند. از این رو محصول پر فروش و منحصر به فرد می باشد که با بدنه اصل و اورجینال توانسته بیش ترین میزان سازگاری لازم را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. چنانچه تمایل به خرید حلقه شنا بادی اقیانوسی اینتکس 56267 دارید و به دنبال مرکزی معتبر می باشید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید.

حلقه شنا بادی جدید طرح اقیانوسی اینتکس

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...