حلقه شنا بادی آناناس اینتکس 56261

intex 56261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36%
590,000
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی آناناس اینتکس 56261 از سری محصولات اصل و اورجینال است که دارای بهترین بدنه می باشد و ضخامت زیادی دارد. در نتیجه می توان در طی مدت زمان طولانی از داشتن محصول بهره مند شد و بهترین اوقات را به دست آورد. این حلقه شنا بادی دارای طرح های زیبا و چاپی است که رنگبندی های متنوع و شاد را دارا می باشد. از این رو جذابیت زیادی دارد و می تواند در نظر کودکان و نوجوانان بهترین گزینه محسوب شود. این محصول دلخواه را می توان با داشتن بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق با دوام و طول عمر بالا برای استفاده کودکان در رده سنی بالای 9 سال در نظر داشت و برای نوجوانان نیز مورد استفاده قرار داد. ساختار این محصول به گونه ای ساخته شده است که می توان بدون مشکل و به راحتی آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد و به جهت بهره مندی از آن در تفریحات آبی در مسافرت و گردش آن را به همراه داشت تا در صورت نیاز قابلیت راه اندازی آسان داشته باشد و به سرعت برای استفاده افراد آماده شود.

حلقه شنا بادی آناناس اینتکس مدل 56261

بر روی بدنه محصول دو دستگیره پلاستیکی قرار گرفته است که به جهت ایستادگی بر روی محصول می باشد. همچنین می تواند قابلیت داشتن تعادل را بیش تر کند و در نهایت سبب تشکیل بهترین شرایط و بهترین موقعیت شود. تعادل در این محصول لازم و ضروری است تا استفاده کنندگان نیز قادر به داشتن تعادل باشند. از این رو با وجود دستگیره پلاستیکی می توان بهترین اوقات را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. حضور در محیط های آبی برای این رده سنی جذابیت دارد و جزو تفریحات مهیج آن ها محسوب می شود. لذا می توان خرید آن را با ارزان ترین قیمت انجام داد و از محصول بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید حلقه شنا بادی آناناس اینتکس 56261 دارند می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

خرید حلقه شنا بادی طرح آناناس اینتکس

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...