حلقه شنا بادی آبرنگی اینتکس 56267

intex 56267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
650,000
530,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی آبرنگی اینتکس 56267 بسته بندی کوچک و کمجا دارد که می توان به راحتی آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف به بهره مندی از آن پرداخت. این محصول دارای دریچه باد می باشد که بر روی بدنه قرار دارد و محلی برای اتصال پمپ باد به بدنه می باشد. زمانی که پمپ باد به بدنه متصل شد تولید باد صورت می گیرد و میزان باد مورد نیاز برای داشتن بهترین موقعیت به داخل بدنه وارد می شود و سرانجام می توان محصول را برای بهره برداری آماده کرد. حلقه شنا بادی به سرعت راه اندازی می شود و افراد می توانند بدون هیچ گونه مشکل از آن لذت ببرند و ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بادی از بدنه ای توخالی تشکیل شده است که سبک و قابل حمل می باشد. همچنین می تواند بر روی سطح آب حالت شناور داشته باشد تا بهترین کاربرد را برای استفاده کنندگان ارائه کند.

خرید حلقه شنا بادی آبرنگی اینتکس مدل 56267

رنگبندی بدنه شاد و مهیج است که مورد علاقه خریداران قرار می گیرد و می تواند جزو محبوب ترین طرح حلقه شنا بادی برای نوجوانان و بزرگسالان باشد. به این خاطر است که این محصول بی نظیر با فروش بالا در اختیار افراد می باشد و می تواند برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. حلقه شنا بادی در طراحی خود دارای دو دستگیره پلاستیکی برای نگه دارای افراد می باشد که تعادل را نیز برقرار می کند. این دو بخش به صورت ساکن و چسبیده به بدنه می باشند و از  بدنه جدا نخواهند شد. در نتیجه می توان در طی زمان استفاده از محصول و سلامت محصول از این دستگیره ها نیز استفاده کرد و دچار مشکل نشد. بدنه ضد حساسیت دارای قابلیت راه اندازی آسان و جمع آوری سریع می باشد و می تواند برای مسافرت و گردش کاربرد داشته باشد. علاقه مندان به داشتن حلقه شنا بادی آبرنگی اینتکس 56267 تنها از نمایندگی اینتکس قادر به ثبت سفارش خود خواهند بود.

حلقه شنا بادی جدید طرح آبرنگی اینتکس

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...